Shop

Shop
Klik op het logo hierboven om naar mijn webshop te gaan.

maandag 6 augustus 2012

Update!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb neergeschreven!

Niettegenstaande dat het hier stil is, wil niet zeggen dat ik niets heb uitgespookt.

Ondertussen ben ik al in het bezit van 2 van de 3 patronen. 
Deze moeten eerst getest worden op 'schoonheidsfoutjes', dwz dat er verschillende maatjes moeten worden uitgevoerd om te zien of de patronen perfect zijn...
Ik kan jullie vertellen dat dat tot hier toe vlot verloopt!

Wat zijn de volgende stappen die moeten genomen worden?

  • Een naaibeschrijving maken voor de 3 patroontjes 
  • Een fotoshoot MET echte modellen... (ach ja, anders kan jullie creatieve brein geen inspiratie opdoen?!)
  • De layout verzorgen voor de patronen
  • Jullie allemaal op de hoogte brengen wanneer en waar jullie de patroontjes kunnen aanschaffen!
Hopelijk lukt deze opdracht me om, deze volledig afgewerkt, in de loop van de maand september te mogen onthullen.

Ik beloof jullie om deze maand iets meer langs te komen met de vorderingen en foto's.





Geen opmerkingen: