Shop

Shop
Klik op het logo hierboven om naar mijn webshop te gaan.

donderdag 5 juli 2012

Marktonderzoek

Beste lezers,


Zoals jullie al hebben gelezen in mijn vorig bericht ga ik een patroon uitbrengen. 


Hierbij heb ik jullie hulp nodig!


Uiteraard is de beste locatie om een patroon te verkopen een stoffenwinkel.
Als jullie een patroon aanschaffen, wat vinden jullie belangrijk bij de aankoop ervan?

  • Kopen jullie een patroon waar een volledig ensemble op staat (vb: bloes en/of hemd, vest, broek en/of rok) of liever een patroon met 1 kledingstuk?
  • Vinden jullie het een meerwaarde indien het betreffende kledingstuk kan worden uitgewerkt met zowel een korte als lange mouw, korte en lange broek,...
  • Zouden jullie sneller overgaan tot aankopen van een patroon indien er een volledig uitgewerkt ontwerp van te bezichtigen is in de winkel zelf?
  • Gaat jullie voorkeur uit naar een uitgebreide werkbeschrijving of naar een stap-voor-stap begeleiding met foto's?
  • Andere suggesties zijn zeker welkom.



Ik ga hier nog steeds niet verklappen of het een meisjes of jongenspatroon zal worden! Het is zoals bij een zwangerschap, de onthulling zal gebeuren bij de geboorte zelf!!! 


Zo zijn jullie allemaal een beetje in blijde verwachting...











2 opmerkingen:

Omias maaksels zei

Dat zijn een heleboel vragen ineens Liesbeth.
Ik koop een patroon liefst in een winkel waar ik geen verplichting heb om stof te kopen.
Ik koop het liefst een enkelvoudig patroon = of een top / of een broek / of een jurk.
Korte of lange mouwen speelt niet echt een rol ; wél als het model voor tricot of voor een geweven stof geschikt is.
Ik heb graag een patroon dat meerdere maten bestrijkt.
En zoals ik al aangaf vroeger ; ik ben beried iets meer te betalen voor een 'speciaal' patroon.

Liesbeth4kids zei

Dank je voor je antwoord. Elke tip is welkom...
Veel kan ik je nog niet vertellen, wel kan ik zeggen dat de patronen in verschillende maten komen.