Shop

Shop
Klik op het logo hierboven om naar mijn webshop te gaan.

vrijdag 29 juni 2012

Stil geweest, niet stilgezeten!

Ik zie hier dat ik de afgelopen 3 weken geen berichtje heb geschreven. Wel, daar heb ik wel een goed excuus voor!


Om te beginnen zijn er de examens geweest. Ja, een studerende zoon ...
Ik kan hieraan toevoegen dat alle kinderen geslaagd zijn! Vanaf september zal er hier maar één kleuter meer zijn, 2 dochters gaan de grote stap zetten naar het middelbaar onderwijs, ons 'oudste' pleegkind gaat de grote stap zetten in het lager onderwijs. 


En ikzelf...


Ik heb de grote sprong gewaagd. Ja, een hele grote zelfs...
Hier ten huize gaat er wat veranderen vanaf nu. 
Geen excuses meer, geen creatieve uitspattingen meer die enkel bij woorden blijven hangen, wel een daad van ACTIE deze keer!


Terwijl ik dit aan het neerpennen ben, is er 'iemand' aan het werken voor mij, 'iemand' die er werk van gaat maken dat ik GEEN excuses MEER kan hebben. Het is pure realiteit en er is geen weg meer terug... Gelukkig maar, want het gaat hier over het uitvoeren van mijn grote droom en deze kan ik niet zomaar aan de kant zetten. 


Jullie hebben al gezien dat ik kinderkledij maak, de tot hier reeds getoonde werkjes komen van reeds bestaande patronen. 
Wat jullie hier nog niet te zien hebben gekregen is dat ik naast mijn collectie exclusieve kindertasjes ook kinderkledij ontwerp. En daar gaat het grote nieuws dus over.
Ik ga geen kindercollectie lanceren, wel gaan mijn ontwerpen op de markt komen in patroonvorm... Op deze manier geef ik aan iedereen die zelf graag creatief is en met de naaimachine overweg kan de kans om met mijn ontwerpjes aan de slag te gaan!!!


Ik ga hier nog niet verklappen of het hier over meisjes al dan niet jongenskledij zal gaan. Hou deze blog de komende 2 maanden zeker in het oog!




Fijn weekend allemaal





2 opmerkingen:

Omias maaksels zei

Ik ben benieuwd welk genre patronen je gaat maken ?
Een tikkeltje speciaal en origineel mag wel voor mij.
'Gewone' patroontjes zijn er al redelijk wat (Ottobre/Farbenmix) ; retro-patroontjes zijn ook al te kust en te keur te vinden...
Ik hoop dus echt dat het unieke , fijne , een vleugje exclusieve ontwerpen worden.

Kim Laverze zei

hey Liesbeth,
leuk! veel succes ermee ...