Shop

Shop
Klik op het logo hierboven om naar mijn webshop te gaan.

zaterdag 18 augustus 2012

Een kleine onthulling!



De titel zegt wel een kleine onthulling, niettegenstaande dat jullie hier al kennis kunnen maken met ietsje meer...

Napoleon - Napels
Vest - Hemd
Vanaf maat 92 tot en met 164


Het eerste patroon zal bestaan uit twee kledingstukken zoals jullie kunnen zien. Ik heb hier heel lang over nagedacht of ik hier 1 of 2 aparte patronen van zou maken. 
De uiteindelijke beslissing is dus 1 patroon geworden!
De reden hiervoor is dat het vest en het hemd voor mij niet van elkaar kunnen gescheiden worden. Ze horen als geheel samen om het effect van het originele ontwerp te kunnen behouden.

Aan de namen van de patronen, kunnen jullie ook al uitmaken dat het hier gaat over jongenskledij en de stijl,... 
Napoleon, de naam spreekt voor zich! Een militaire stijl, stoer, kleurrijk en geheel anders dan wat jullie al hebben gezien.  

Er komt ook nog een tweede patroon van een broek dat bij het ontwerp hoort...

Dit eerste ontwerp zal volgende week zondag 26 augustus worden tentoongesteld op:

De bePARKte Oplage
Markt voor mensen met talent

van 12u tot 18u
Shelter Park spoor noord Antwerpen
(aan den dam)





2 opmerkingen:

Omias maaksels zei

Proficiat !
Ook al maak ik weinig voor jongens....toch kijk ik met belangstelling uit naar het patroon.

Kim Laverze zei

Leuk Liesbet, ik ben zeer benieuwd om dat ontwerp te zien!!!