Shop

Shop
Klik op het logo hierboven om naar mijn webshop te gaan.

dinsdag 8 mei 2012

Over ons


Wie zijn wij?


'Wij' dat zijn er nogal wat! 

Een gezellige, drukke bende van 8!

IK (Liesbeth, °1970), mevrouw van HIJ sinds december 1996, samen zijn we mama en papa van 4 zelfgemaakte creaties en pleegouders van 2 prachtige meisjes. 

IK ben sinds 2002 een 'thuisblijfmama', een bezige bij die absoluut niet kan stilzitten... met een droom om later als IK 'groot' ben (lees: meer tijd heb) mijn eigen ontwerpen in patroonvorm op de markt te brengen. 

HIJ is: de rustigheid zelve en de kenner van de allernieuwste high-tech snufjes! 
Mijn drijvende kracht en hulp bij alles wat met computer te maken heeft.  (software, hardware en digitaliseren... wat is dat allemaal?!)


Onze creaties:

  1. Zoon, geboren 1997 (interesse: games en alles wat te maken heeft met de Griekse en Romaanse oudheid, wil later bioloog worden)
  2. Dochter, geboren 1999 (een zorgzame zus voor onze pleegkindjes en wil dierenarts worden)
  3. Dochter, geboren 2000 (een aankomend, ceatief talent, wil kunstenares worden)
  4. Zoon, geboren 2004 (creatief met alles wat uit elkaar kan met een schroevendraaier...)
Pleegmeisjes: in ons gezin sedert maart 2009
  1. meisje geboren 2006 (zeer hulpzaam, en lief meisje)
  2. meisje geboren 2008 (lief, ondeugend met 'krachtig' temperament!)

Geen opmerkingen: